אודות

 

קבוצת A2C הינה “one stop shop” לייעוץ עסקי ופיננסי שהוקמה מתוך רצון אמתי לסייע לעסקים ולבעלי העסקים להגשים את חזונם הכלכלי ולהצליח ומתוך מטרה ברורה להעניק כלים כלכליים אופרטיביים לאלו הזקוקים להם.

החברה מציעה שירותי ניהול כספים וחשבות במיקור חוץ, פיתוח עסקי, שירותי ליווי וייעוץ ניהולי, שירותי ייעוץ וליווי במכירת עסק ובמיזוגים, שירותי ייעוץ פיננסי.

קבוצת A2C מתגאה בליווי צמוד לאורך שנים של לקוחותיה, עסקים ועסקים משפחתיים, לאורך תהליך שבסופו ההתנהלות הכלכלית משתנה לחלוטין. התהליך כולל ניתוח המצב הנוכחי, תכנון פעולות קצרות מועד אשר תוצאתיהן מידיות, תכנון פעולות ארוכות טווח ויישום בפועל של ההחלטות שהתקבלו, תוך בקרה מתמדת.

למי אנחנו יכולים לסייע ?

  • מיקור חוץ שירותי CFO וחשבות: לארגונים המבקשים ליהנות משירותי ניהול כספים מקיפים, מקצועיים ומדויקים, מבלי לשאת בעלויות הכבדות של העסקת סמנכ”ל כספים ו/ או חשב בארגון.
  • ניתוח כלכלי לכל מי שמזהה שיש לו בעיה כלכלית וזקוק לסיוע מקצועי כדי לפתור אותה. התנהלות כלכלית נכונה תמנע התמודדות עם מגבלות אשראי, גירעונות, חובות, הלוואות, ותעזור להשיג שליטה פיננסית מלאה על העסק ..
  • כלים ניהוליים : בעלים של עסק שרוצה לחולל שינוי בפעילות. בדיקת תמחור, בניית מרכזי רווח, בניית צינורות שיווק ומכירה נוספים ובדיקת הקיים. כתיבת מטרות ארוכי טווח והוצאה לפועל של התוכנית.
  • מכירת הפעילות : לעסקים ולנותני שירותים אשר צברו מוניטין, לקוחות וניסיון ומעוניינים להעביר את העסק שלהם בהגיעם לגיל פרישה באופן המותאם להם ולרצון שלהם להמשיך או שלא להמשיך להיות מעורבים בפעילות העסק.
  • שליטה בנתונים: לארגונים המבקשים להשיג שליטה עסקית ופיננסית על העסק שלהם: פיתוח אסטרטגיה עסקית, שליטה על הרווחיות, בחינת כדאיות השקעה ו/או כניסה לשוק או לפעילות חדשה ועוד.
  • כלכלת משפחה : משפחות בהן אחד מבני הזוג או שניהם עצמאיים, נדרש לפתח כלים להפרדה בין הפעילות העסקית לצרכי המשפחה. לבנות מערכת קבלת החלטות ברורה, אמצעי מימון ברורים, מערכת קבלת החלטות ושליטה ובניית יחסי הגומלין בין הפעילות העסקית למשק הבית.

לאורך שנות פעילותיה ליוותה קבוצת A2C מגוון לקוחות: ארגונים עסקיים, נותני שירותים ומשפחות, שמוכיחים שוב ושוב שבעזרת תהליך נכון מותאם אישית, כלים מתאימים והכוונה מקצועית מדויקת ניתן להגיע להצלחה כלכלית אישית ועסקית.

 

קצת עלינו:

רו”ח – איתן רדיאנו

השכלה – בעל תואר בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב.

ניסיון ניהולי – רו”ח ותיק, אשר הקים שותפות בפירמות רו”ח המוכרות שבו, אסא, רדיאנו ושות’ וצולר, רדיאנו ושות’.

לאיתן היה חלק פעיל בין היתר, בהקמת נס טכנולוגיות ואיחוד החברות המרכיבות אותה, בנוסף, איתן ניהל את מהלך ההשקעה של חברת התקשורת E.M הגרמנית בחברת טלית הפקות (השקעה של עשרות מיליוני דולרים), הכנה להנפקה וסיוע וייעוץ בהנפקת מספר חברות בבורסה הישראלית ועוד.

נסיון כיועץ – איתן משמש בשנים האחרונות כמנהל כספים CFO של מספר עסקים במיקור חוץ.
היכולות שלו מאוד גבוהות בניתוח עסקים מרובי נתונים ( סניפים רבים ו/או עסקים עם הרבה פריטים ).
השירות עם לקוחות אלו נמשך שנים ארוכות ואיתן הינו חלק ממקבלי ההחלטות בעסקים אלו. זה כולל: כתיבת תקציב, בקרה תקציבית, ניהול מרכזי רווח, ניהול תזרים, ניתוח מלאי, ניהול אשראי וכדומה.

  052-3289946

 כלכלן בכיר – איתי פז

השכלה
תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
ניסיון ניהולי
איתי הוא בעל ניסיון מגוון ועשיר בעשייה ניהולית בתפקידי ניהול בכירים. עד אמצע 2016 כיהן  כמנכ”ל Israelexperts חברה גלובלית  עם פעילות במספר מדינות. בנוסף, שימש איתי כסמנכ”ל כספים של אגד תיור ונופש, חברה עם 240 אוטובוסים ומאות עובדים.
ניסיון כיועץ
כחלק משירות של פיתוח עסקי יזם איתי בהצלחה מיזוגים ורכישות בין שתי חברות מענפים שונים ( מיזוג אנכי ).
במגוון ענפים ושירותים חולל איתי שינוי בהגדלת מנועי הצמיחה בעסק ויצירת כלים לניהול מבוקר ויעיל. יצירת שיטות עבודה ברורות אשר מייצרות צמיחה לאורך זמן. כחלק מפעילות זו לקיחת אשראי
(בנקים, הלוואות בערבות מדינה וכדומה) התואם את צרכי תוכניות עבודה.

                   050-3232333